sábado, 6 de septiembre de 2008

El Concello de Pereiro admite la reclamación de los socialistas y modifica sus presupuestos

Un informe realizado por el Secretario del Concello de Pereiro de Aguiar (también alcalde del PP del Concello de Muiños) ha dado la razón al grupo municipal socialista sobre la ilegalidad de la subida salarial que contemplaban los Presupuestos Municipales para 2008, redactados por el grupo del PP que forman el gobierno local en mayoría absoluta, y que afectaban a una parte del personal eventual, al no ajustarse a la legalidad vigente y vulnerar el principio constitucional de igualdad.
Así, el grupo socialista en el Concello se considera satisfecho porque se atiende su reclamación. Nuestro portavoz en el Concelllo, César Grande, ha insistido en que ‘esas subidas non respondían a ningún tipo de criterio e vulneraban o dereito de igualdade’. Por eso, ‘no ibamos a permitir ningún tipo de ilegalidad’, tratábase como persoal laboral temporal a traballadores con contratos en fraude de Lei, en canto realizan funcións de necesidade permanente no Concello", y que "pretendíase camuflar como persoal laboral temporal para xustificar o trato desigual e discriminatorio que supuña esta subida cara os demais traballadores". Ahora, el portavoz socialista considera que "hai indicios suficientes para pensar que, tanto o alcalde como o resto de concelleiros do Partido Popular, eran conscientes de que o que presentaban era irregular, pero estaban dispostos a seguir adiante se ninguén se percataba da ilegalidade, deseñada co único fin de beneficiar aos seus amigos". De hecho, se recuerda que en el pleno de julio la concejala socialista, Carmen Figueira, advirtió de tal extremo "e os populares seguiron defendéndoa". En aquel momento, el Grupo del PSOE llegó a ironizar con la "casualidad" de que parte del personal beneficiado por la subida fueron candidatos del PP en las pasadas municipales (3 auxiliares administrativos a los que se les pretendía subía 318 euros, una limpiadora de la galescola con un incremento de 96 euros, y una jardinera a la que se le pretendía subir 269 euros). Sin embargo, no están de acuerdo con el objeto al que se va a destinar el dinero. ‘Hai outras necesidades, eses cartos deberían repercutir en inversións reais como a compra de terreos para ampliar o centro de saúde e así mellorar a calidade de vida’.

Nuevamente, las noticias editadas en los diversos periódicos (ver La Región, La Voz de Galicia, Ourense-Dixital...), acerca de Pereiro de Aguiar vuelven a insistir en irregularidades, falta de previsión, incumplimientos de la legislación vigente....., esperamos que todas estas denuncias sirvan para que los vecinos de Pereiro nos movilizemos y empezemos a exigir nuestros derechos como ciudadanos (que no favores personales del Sr. Alcalde con el dinero de todos) y responsabilidades por tanta incompetencia, falta de gestión e irregularidades.

2 comentarios:

Anónimo | 24 de septiembre de 2008, 11:42  

Espero, ya que os habéis autoproclamado “defensores” de la legalidad y de los derechos de los trabajadores, comuniquéis a vuestros compañeros que gobiernan otros Concellos (Ourense, Carballiño, etc.) o Consellerías de la Comunidad Autónoma; que no permitan “ningún tipo de ilegalidad” en los contratos de los trabajadores que vayan a prestar sus servicios; y que por supuesto no este entre ellos ningún “amigo” del Sr. Touriño, Sr. Vázquez (Pachi), D. Francisco Rodríguez, etc.
¡Legalidad para todos!

Supongo que este mensaje pasará el filtro que tenéis en el blog.

Anónimo | 22 de octubre de 2008, 16:12  

Sorpresa o abrir o buzon...informacion do concello,pero non dende o concello.Doubos a noraboa absoluta por este blog.
Non son nin de esquerdas nin de dereitas,son de sentido comun,e seguramente por iso, e por non terme afiliado a ningun partido politico na miña xuventude(teño 30),non saquei tallada de ningun enchufe nin plans "labora" de máis de un ano,nin tan sequera,que na casa onde vivimos teña saneamento como mandan os de "Europa",recibindo un coste pola retirada inexistente das augas fecais...Ó anonimo de antes somentes dicirlle que,claro que haberá ilegalidades por ahi,de todos os signos,pero de momento en todos istes anos de mandato do PP no noso Concello,os casos vense ben......(só hai que mirar a entrada o pobo,e todas as demais cousas ....pero o politico pode lexislar para enriquecerse...e nos cambios de lexislacion e de plans de urbanismo...)
Vese ben que os caciques que presumen de cargo e de leiras soomentes o poden facer coa apariencia,por que en ideas i en palabras...como que "resetean".
O dos presupostos e de verdadeira vergoña.VERGOÑA!!!
Creo que para o ano que ven se a cousa segue asi,o 100% irá para persoal e gastos fixos e faremos cuadrillas os veciños para asfaltar...bueno como seguro que non hai para tanto botaremoslle unhas paladas os baches,e millor ir dicindo que"A mi me viene a sacar las heces y aguas fecales un señor,que las escoje y recicla"por non dicir que en pleno siglo 21 o concello de Ourense mais grande en extension e somente iso:grande en extension.Non é grande en ofertas culturais(Ningunha diria)nin en instalacións(bueno,este ano puxeron fiestras na feira...........)nin infraestructuras..........
Digamos que si me pregunta alguen de fóra direille que o concello onde eu vivo,ten a apariencia do seculo 19,as infraestructuras do 18,os politicos do 3500-antes de cristo,e a xente ,que desgraciadamente só mira para os seus intereses personais....unha lástima....
Un saúdo a tod@s.


P.D-do signo que sexan verán o branco branco,o negro negro,se non o problema non será o signo senon a persoa......

Tu comentario será moderado la primera vez que lo hagas al igual que si incluyes enlaces. A partir de ahi no ser necesario si usas los mismos datos y mantienes la cordura. No se publicarán insultos, difamaciones o faltas de respeto hacia los lectores y comentaristas de este blog.